ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

‌حضور وحیدی در محل آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود | بررسی فیلم های مدار بسته از علت آتش سوزی+ تصاویر

  • کد خبر: ۱۹۲۳۴۹
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
‌حضور وحیدی در محل آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود | بررسی فیلم های مدار بسته از علت آتش سوزی+ تصاویر
وزیر کشور، با بیان اینکه بر اساس فیلم های مدار بسته آتش سوزی از یک نقطه شروع شده است، عنوان کرد: براساس گزارشی که در صحنه دیدیم، این آتش به سرعت توسعه پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه متاسفانه امروز صبح یک واقعه تلخ در کمپ ترک اعتیاد معتادین لنگرود اتفاق افتاد، اظهار کرد: نتیجه این اتفاق متاسفانه منجر به فوت ۳۲ نفر و مصدومیت ۱۷ نفر شد.

وی با بیان اینکه به بازماندگان این افراد که در کمپ بودند تسلیت عرض می کنیم، افزود: از همان اول بلافاصله حضور مسئولان در محل حادثه انجام شده و مشغول بررسی ماجرا و چگونگی حادثه رخ داده هستند.

وزیر کشور با اشاره به فاصله کوتاه مرکز آتش نشانی با محل وقوع حادثه، تصریح کرد: براساس گزارشات آتش نشانی، بلافاصله با اولین اعلام خطر، آتش نشانان سریعا در محل حضور پیدا کردند و به سرعت اقدامات لازم را انجام دادند، اما متاسفانه این اتفاق بسیار تلخ رخ داد و پلیس آگاهی هم تیم خودش را برای بررسی بیشتر موضوع اعزام کرده و مشغول ارزیابی های لازم هستند.

وحیدی با بیان اینکه قطعا بعد از بررسی های انجام شده با مقصرین و متخلفین که در این کمپ مسئولیت داشتند و باید رسیدگی های لازم را می کردند برخورد می شود، گفت: با این افراد توسط قوه قضائیه برخورد لازم صورت می گیرد و اکنون هم افرادی از مسئولان مربوطه تحت کنترل دادستانی قرار دارند.

وی با اشاره به انجام بررسی های محلی، خاطرنشان کرد: باید دقت بیشتری داشته باشیم و همه دلایل مربوط به وقوع این حادثه را بررسی کنیم که چرا رخ داده؛ همچنین نیاز داریم دستگاه های مختلف اعم از آتش نشانی و پلیس آگاهی و سایر افراد ارزیابی های لازم را انجام دهند و دلایل وقوع را اعلام کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه براساس فیلم های مدار بسته آتش سوزی از یک نقطه شروع شده است، عنوان کرد: براساس گزارشی که در صحنه دیدیم، این آتش به سرعت توسعه پیدا کرده است؛ البته سازه ساختمان هم در گسترش آتش نقش داشته، زیرا سقف پلیمری بوده و تعداد زیادی پتو هم وجود داشته است.

وی اضافه کرد: این گزارشات درباره علت آتش سوزی با توجه به اطلاعات اولیه است و باید همه نشانه ها بررسی شود تا دقیقا علت وقوع حادثه مشخص گردد.

وحیدی مجددا به همه خانواده های داغ دیده تسلیت گفت و اظهار کرد: این کمپ تحت مدیریت بخش خصوصی بوده؛ البته معمولا بخش خصوصی مسئولیت محل های ترک اعتیاد را با مجوز بهزیستی می پذیرد تا مراحل مراقبت و درمان برای معتادین انجام شود؛ در این راستا مسئولان مربوطه نیز توسط قوه قضائیه بازجویی خواهند شد و اطلاعاتش منتشر می شود.

وزیر کشور با همراهی استاندار گیلان و جانشین فرماندهی انتظامی استان و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری و فرماندار لنگرود و مدیرکل مدیریت بحران، دادستان و... از محل حادثه بازدید کرد؛ هم اکنون جلسه شورای تامین استان با حضور احمد وحیدی در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->